Taksitar

Näin viisi vuotisen uran kunniaksi ajattelin aloittaa oman blogin. Juttuja olisi jo nyt vaikka kirjaksi saakka hyviä ja huonoja, legendaarisia ja vähemmän legendaarisia. Taksitar nimi on asiakkaan antama jokunen vuosi sitten ja se on oma versionsa "akka ratissa" sanonnasta, vaan antaapa olla ;) Avasin sähköpostiosoitteen ihan blogin lukijoita varten saa kirjoittaa jos haluaa, minä vastaan kun kerkiän, jos haluan ;) taksitar@gmail.com

Nimi: Taksitar
Sijainti: Tampereen seutu, Finland

maanantaina, maaliskuuta 20, 2006

Puhetta kissoista

Mitenköhän miehet on niin herkkänahkaisia?
"Mitäs Peppi?"
"En ole Peppi, sillähän oli punaiset hiukset ja letit"
"Niin mutta sä oletkin blondi-Peppi, mietenkäs ilta on sujunut?"
"Ihan kivasti, kävin tuossa tauolla kaverin luona ja rapsuttelin sen kissaa, niin ihan semmoista poika-merkkistä"
"Eli siis kävit kollia rapsuttamassa?"
"Joo ja se oli ihan innoissaan kun sitä hieman mahasta rapsutti, heti levitti haaransakin, siinä se sitten köllötti mun vieressä haarat levällään, sen emäntä ei tainnut ihan tykätä kun se kolli tykästy niin kovasti minuun ja tuli vielä lisää kerjäämään."
"Mä olen enemmän tykännyt rapsuttaa mirriä"
"Meillä Mirri on ihan miehen yksityisomistuksessa, ei sitä muut oikein pääse rapsuttelemaan"
"Jaa että yksityis mirri?"
"Joo, mutta koti-kolli on enemmän mun mieleen, sekin tulee ihan iholle kiinni ja saattaa levittää haaransa jolloin sitäkin pitää rapsuttaa."
"Nyt alkaa hormonit täällä takana hyrräämään, ja housut hieman kiristää."
"Nii-i, kun kollipojillakin alkavat hormonit hyrräämään niin on aika napsasta pala pois ihan vaan naps ja poikki, mihinkäs osoitteeseen sinä olitkaan menossa?"
Hätääntynyt ääni vastaa "Hatanpäälle... (eli sairaalaan). Onko sulla siellä saksia tai muita teräaseita?"
"Ei, miten niin? ;)"
"Ajattelin vaan... sinähän puhut ihan levottomia"
"Enkä puhu, vaan kissoista, mistäs sinä puhuit?"
"En tiedä mutta meillä emäntäkin kiittää sua sillä nyt on aivan pakko mennä rapsuttamaan mirriä ja voi olla että tarvitsee lipastakin."
Minä olin rapsuttamassa kollipoikaa, vai mitä venttiili?

1 Comments:

Blogger Uneliashaave said...

Totta turiset :)

21/3/06 14:58  

Lähetä kommentti

<< Home