Taksitar

Näin viisi vuotisen uran kunniaksi ajattelin aloittaa oman blogin. Juttuja olisi jo nyt vaikka kirjaksi saakka hyviä ja huonoja, legendaarisia ja vähemmän legendaarisia. Taksitar nimi on asiakkaan antama jokunen vuosi sitten ja se on oma versionsa "akka ratissa" sanonnasta, vaan antaapa olla ;) Avasin sähköpostiosoitteen ihan blogin lukijoita varten saa kirjoittaa jos haluaa, minä vastaan kun kerkiän, jos haluan ;) taksitar@gmail.com

Nimi: Taksitar
Sijainti: Tampereen seutu, Finland

tiistaina, maaliskuuta 07, 2006

Kiitos teille!

Onpas täällä käynyt moni! Mittari näyttää 1343 erillistä käyntiä ja uusinta vierailujen kera yli 2000 käyntiä!! Kiva huomata että on osannut kirjoittaa niin että se kiinnostaa ihmisiä, äidinkielen opettaja ei kyllä uskoisi asiaan vaikka näkisikin :) Itseasiassa olen hyvinkin hämmästynyt lukija määrästä ja tilaajista joita on myöskin jo monta! Olisihan se mukava tietää ketä te olette, vaan ei taida internet antaa siihen vastausta, ellei tietenkin joku halua kertoa lukevansa tätä blogia... ;)

Kiitos kävijöille ja koetetaan kirjoitella lisää tästä työelämästä, ihanat matkustajat ja kolleegat antavat jutunjuurta lähes päivittäin! (Vaan onneksi on vapaapäiviäkin ;)

10 Comments:

Blogger Hanna Kopra said...

Hei, kiitos itsellesi. Näistä taksiblogeista on muodostunut meikäläiselle ihan sellainen päivittäinen riitti.

On sitten jotain uutta mistä puhua suhareidenkin kanssakin. Hyviä kaskuja ja ihan huippujuttuja voi kertoa myös eteenpäin. Siinä luodaan valoa muidenkin harmaaseen arkeen.

7/3/06 17:22  
Anonymous Anonyymi said...

o/

Terve!

7/3/06 17:32  
Anonymous Anonyymi said...

Moro :)

Mielenkiinnolla myös minä lueskelen blogiasi, tule moikkaamaan tolpalla joku päivä niin tiedän minäkin kuka olet ;)

-R- <----- Roope

8/3/06 03:57  
Anonymous Anonyymi said...

Minä ihan vaan "siviilihenkilönä" käyn mielenkiintoisia juttuja lukemassa. Terkut JKL:stä.

8/3/06 09:25  
Blogger Taksitar said...

Roope, kyllä me ollaan puhelimessa puhuttukin, kun tuli jäätyä kirjautuneeksi tolpalle ;)

8/3/06 14:40  
Anonymous Anonyymi said...

Itse olen kohta 21v opiskelija. Olen ajanut taksia vajaan vuoden lähinnä osa-aikaisena. Aluksi olin Helsingissä ja nyt sain viime viikolla Espoon kihlakuntaan (Espoo+Kauniainen/Kirkkonummi/Siuntio) ammattiajoluvan. Siellä on takana yksi vuoro, vaikuttaa Lähitaksin eli Helsingin ympäristön taksikeskuksen yhteisen keskuksen ansiosta mukavan poikkeavalta Helsinkiin verrattuna.

Jotain kautta löysin taksiblogit ja nykyään seuraan kaikkia Blogilistan kautta löytyviä alan blogeja säännöllisesti.

Kiitos blogistasi, ison auton kanssa tuntuu tapahtuvan omanlaisiaan juttuja. Niitä on kiinnostava lukea, kun omaa kokemusta löytyy vain "perustaksista" !

8/3/06 19:44  
Anonymous Anonyymi said...

Ehkä on pakko ensimmäistä kertaa paljastaa olemassaolonsa blogimaailmaan. Olen lukenut blogiasi hieman päälle viikon. Ensimmäisellä kerralla alusta loppuun tietysti.

Olen blogien sivustakatsoja ja suuri ihailija, itse olen vielä väärän ikäinen kirjoittamaan blogia.

Minulla on kahden vuoden aikana ollut muutama vakioblogi jota käyn päivittäin katselemassa ja noin viikko sitten tuli sellainen olo että nyt tarvitaan lisää.

ihmisistä vaan on niin mielenkiintoista lukea..

9/3/06 11:33  
Anonymous Anonyymi said...

Paikallinen nuoremman kaartin taksinkuljettaja tässä hei.

-M-

15/3/06 00:31  
Anonymous Anonyymi said...

Toisen alan ihmisenä kiinnostaa muiden ammatit ja niiden jutut. Oon jäänyt näihin taksi-blogeihin ihan koukkuun.

Aurinkoisia elikkäs mukavia työvuoroja!

24/5/06 19:34  
Anonymous Anonyymi said...

Hyvää blogia pidät, niinkuin monet muutki. Ite ajelen taksia p-pohjanmaalla mut jospa sitä siirtyis vähitellen ajee pohjoisen pääkaupunkiin :)

14/8/08 20:50  

Lähetä kommentti

<< Home