Taksitar

Näin viisi vuotisen uran kunniaksi ajattelin aloittaa oman blogin. Juttuja olisi jo nyt vaikka kirjaksi saakka hyviä ja huonoja, legendaarisia ja vähemmän legendaarisia. Taksitar nimi on asiakkaan antama jokunen vuosi sitten ja se on oma versionsa "akka ratissa" sanonnasta, vaan antaapa olla ;) Avasin sähköpostiosoitteen ihan blogin lukijoita varten saa kirjoittaa jos haluaa, minä vastaan kun kerkiän, jos haluan ;) taksitar@gmail.com

Nimi: Taksitar
Sijainti: Tampereen seutu, Finland

keskiviikkona, huhtikuuta 05, 2006

Onnellinen asiakas

Seilissä oleva asiakas astuu kyytiin Rautatie-asemalta. "Vie mut 8-tolpalle" "Siis ihan 8:n tolpalle" "No niinhän mä sanoin!" Vastaus tuli kiukkuisesti. Ajoin tolpalle ja matkan aikanakin asiakas piikitteli kyydistä. Tolpalla oli lumen luonti käynnissä ja ihan tolpan kohdalle en pystynyt ajamaan, mietin jo mitä asiakas sanoisi. "No jätä mut tähän. Mä maksan kortilla. Ota siitä..." Vetäisin kortin läpi ja asiakas jatkoi "...vaikka neljä kymppiä". Mittariussa oli 8,80... Kysyin oliko asiakas nyt ihan varma niin vastaus oli "Ota nyt se 40. Mä sain eilen uuden työpaikan ja siksi olen näin onnellinen"

2 Comments:

Blogger a said...

Sama kysymys kuin tuohon uudempaan postaukseen: törmääkös tämmöisiin asiakkaisiin useinkin? :)

6/4/06 12:45  
Blogger Taksitar said...

Ikävä kyllä ei kovin usein ;) Tai siis harvoin asiakas tippaa yhtään kiukuttelun jälkeen :D

6/4/06 13:43  

Lähetä kommentti

<< Home