Taksitar

Näin viisi vuotisen uran kunniaksi ajattelin aloittaa oman blogin. Juttuja olisi jo nyt vaikka kirjaksi saakka hyviä ja huonoja, legendaarisia ja vähemmän legendaarisia. Taksitar nimi on asiakkaan antama jokunen vuosi sitten ja se on oma versionsa "akka ratissa" sanonnasta, vaan antaapa olla ;) Avasin sähköpostiosoitteen ihan blogin lukijoita varten saa kirjoittaa jos haluaa, minä vastaan kun kerkiän, jos haluan ;) taksitar@gmail.com

Nimi: Taksitar
Sijainti: Tampereen seutu, Finland

maanantaina, toukokuuta 08, 2006

Ikä-kriisi

Sain datalle osoitteen josta kävin hakemassa iloisen synttäri seurueen. Sankari-tyttö tuli istumaan eteen ja kun radiosta alkoi soimaan Alice Cooperin Poison pyysi sankaritar radiota kovemmalle sanoin että laitan mielelläni kun minustakin se on hyvä kappale ja me itseasiassa laulettiin sitä koulussa musiikin tunnilla. Sankaritar katsoi minua epäuskoisena ja kysyi "oliko se jo silloin?" Tosin paljastui että sankaritar oli hieman reilu 2 vuotta minua nuorempi. Toinen ikä-juttu sai kyllä hymyn naamalleni pidemmäksikin aikaa. Kävin Sisu-pihvillä syömässä ja jostain syystä kysyin koska se toinen työntekijä on töissä, se nuorempi. Vuorossa oleva ihminen ei oikein tykännyt nuorempi vertauksesta vaan sanoi olevansa saman ikäinen, kysyin sitten ikää jolloin minun käskettiin arvata. No veikkasin että kysyjä oli nuorempi kuin minä ja pienellä avustuksella sanoin 26 jolloin pyysin arvaamaan minun ikäni. "Minä olisin arvannut että olet nuorempi kuin minä mutta veikataan nyt 28" Ei ainakaan tarvitse mennä nuorennusleikkaukseen sillä jos veikataan että olisin nuorempi kuin 26 se meinaisi että ikä heittää vähintäänkin 5-6 vuotta! Olen siis kuitenkin ilmeisen hyvin säilynyt ;D

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

pidät mukavaa blogia, on ilo lukee muidenkin meinigeistä. Itsellä eilen ikäkriisiin tapaus toiseen suuntaan. Naisasiakas arveli iäkseni 25-28. Ikää on kertynyt jo 42v. Luetko muuten taksifoorumia, ei ole paljoa Tampereen seudun kuskeja vielä innostunut siitä. Itse selaan ja joskus kommentoinkin siellä päivittäin...

14/5/06 22:57  
Anonymous Anonyymi said...

Hyviä juttuja kirjoittelet. Pitkä väli vaan ollu uusimpaan... T. Uusinta blogia odottava

22/5/06 14:52  

Lähetä kommentti

<< Home