Taksitar

Näin viisi vuotisen uran kunniaksi ajattelin aloittaa oman blogin. Juttuja olisi jo nyt vaikka kirjaksi saakka hyviä ja huonoja, legendaarisia ja vähemmän legendaarisia. Taksitar nimi on asiakkaan antama jokunen vuosi sitten ja se on oma versionsa "akka ratissa" sanonnasta, vaan antaapa olla ;) Avasin sähköpostiosoitteen ihan blogin lukijoita varten saa kirjoittaa jos haluaa, minä vastaan kun kerkiän, jos haluan ;) taksitar@gmail.com

Nimi: Taksitar
Sijainti: Tampereen seutu, Finland

torstaina, helmikuuta 23, 2006

"Paras ystäväni on poissa"...

Mies ja nainen tulevat kyytiin. Mies on hiljainen ja nainen nyyhkyttää. Ensin ajattelen että juhlissa on riidelty ja nyt hieman rauhallisempana matkataan kotiin. Vain mies jää kuitenkin pois annetussa osoitteessa ja nainen toivottaa hyvää yötä ja pyytää jaksamaan. Hetken päästä nainen alkaa puhumaan "tunsitko sinä tuota Harria" "Ei enhän minä nyt häntä tuntenut". "Harrin tyttöystävä haudattiin tänään. Tiina oli minun paras ystäväni, oli jo ekalta luokalta lähtien." Jotenkin itsestä tuntui ettei tuohon tilanteeseen ole sanoja mutta koetan kuitenkin lohduttaa. "En ole edes surrut Tiinaa tarpeeksi olen vain ollut töissä" "Oletko sinä menettänyt läheisiä?" Kukapa ei olisi, viimeisin läheinen jonka menetin oli hyvin rakas kissani, mutta ajattelen ettei siitä pidä puhua niinpä sanon vain että olenhan minäkin joitain menettänyt. "Tiina rakasti minun vauvaakin, hän oli lapseni kummitäti ja Tiina oli niin kauniskin" "Tiina oli niin hyvä sydäminenkin ja jaksoi aina kuunnella muita ja lohduttaa, ihan niinkuin sinäkin sinusta tulee ihan Tiina mieleen" Mitä tuohon nyt osaa sanoa todella kaunis kohteliaisuus mutta... "Tiina oli vasta 21v ja sai sairaskohtauksen, ikinä Tiinalla ei ollut mitään vakavaa sairautta ja nyt ihan yhtäkkiä Tiina on poissa"
"Voisitko sä tulla sisälle kun mua pelottaa mun mies, mä olin hautajaisten jälkeen niin pitkään Harrin luona, ei me mitään tehty, lohdutettiin vaan toisiamme mutta ei mun mies ymmärrä ja se on niin mustasukkainenkin jos mä keitän kahvia." Ei en mä nyt sisälle tule kuitenkaan" "Voisitko sä odottaa edes sen verran että mä haen kuvia Tiinasta kun sä tuot niin Tiinan mieleen, mä haluaisin niin näyttää sulle niitä" No minähän voin, minähän olen hyvä sydäminen... Itselläkin on pala jo kurkussa tuon nuoren naisen tuskasta. Katsotaan Tiinan kuvat ja koetan vielä sanoa muutaman lohduttavan sanan ja sitten lähden seuraavalle kyydille. Seuraavana onkin humalainen mies joka on sitä mieltä ettei kukaan ole häntä koko iltana ymmärtänyt ja minäkin vain koetan viedä rahat, EVVK. (Nimet on tietenkin muutettu)